اخبار

اطلاعیه بسیار مهم در مورد نحوه و زمان ارسال گواهینامه ها و بسته های کنگره و نحوه ارتباط با دبیرخانه:

🕔 30 دي 01

ضمن قدردانی از استقبال گسترده اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان محترم از ششمین کنگره سالانه بین المللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری ایران بدینوسیله با تشکر از پیام های سپاس فراوان ارسالی شما فرهیختگان و پژوهشگران گرامی ، موارد زیر به اطلاع شرکت کنندگان رسانده می شود:

- کلیه گواهینامه ها و بسته های کنگره از تاریخ 23 بهمن ماه از طریق پست سفارشی شروع به ارسال خواهند گردید (پست سفارشی بر اساس شهرهای کشور با تحویل 3 الی 7 روزه می باشد لذا مرسولات 3 الی 7 روز پس از زمان ارسال به آدرس درج شده در کنترل پنل اعضا خواهند رسید) و ارسال بسته ها حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 1401 به اتمام خواهند رسید. شایان ذکر می باشد بسته های کنگره به آدرس درج شده در کنترل پنل شخصی در زمان عضویت در سایت ارسال خواهند گردید.

- به دلیل تکثیر گواهی نامه ها با نرم افزار مربوطه و با ترتیب تعریف شده امکان تحویل دستی گواهینامه به هیچ وجه وجود ندارد و حتما باید طبق روال عادی پست گردند.

- مجموعه مقالات کامل و کتاب چکیده مقالات تدوین و تکثیر شده لذا دیگر به هیچ وجه امکان ویرایش در مقالات ثبت نام شده قبلی اعم از متن مقالات و یا نام نویسندگان و یا ثبت نام مقاله جدید وجود ندارد.

به دلیل حجم کاری دبیرخانه و در راستای ارائه خدمات در زمان تعیین شده خواهشمند است در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارسال ایمیل اقدام نمایید. شایان ذکر است ایمیل های ارسالی هر روز جواب داده خواهند شد.

 

                                                                                                                                                                      با تشکر فراوان،دبیرخانه کنگره


تاریخ های مهم

ثبت نام و ایجاد پنل کاربری

ورود به سیستم

گالری تصاویر دوره قبلی کنگره

پوستر کنفرانس

گالری تصاویر دوره اول تا سوم کنگره